Tiszta lappal indulunk...

 2010.03.06. 22:45

A mai napon 2010. 03. 06-án szombat este az Amatőrök többsége (16 fő) összeültünk, hogy a jövőben Várhidi Róbert (elnök) lemondása után ki irányítsa az Egyesületet. A választás Turbucz Sándorra esett, aki elfogadta. Elnök helyettes Nagyváry Andrea lett.

A JEGYZŐKÖNYV LETÖLTÉSE ITT!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://amhajto.blog.hu/api/trackback/id/tr561814943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyváry Andrea 2010.03.08. 19:02:22

Hihetetlenül ronda ez a megjelenési forma

judit2 2010.03.08. 19:19:10

De legalább elkészült!-))

Nagyváry Andrea 2010.03.08. 21:20:38

Ez 1 perc, ez nem honlap, hanem blog. De legalább van valami, ebben igazad van.

amhajto 2010.03.08. 22:19:10

Andrea! Ha nem tetszik és szerinted 1 perc volt elkészíteni, akkor mindjárt letörlöm, hogy tudj készíteni egy olyat, ami neked is megfelel. Szerintem jól néz ki és a célnak megfelel. Bárki hozzá tud szólni, de nem kéne más munkáját lebecsmérelni. Én vettem a fáradtságot és már a gyűlés estéjén regisztráltam ide, majd vasárnap délelőtt 4 órán keresztül szerkesztettem meg ilyenre, amilyen most. Kiválasztottam a fotót, megvágtam, elhelyeztem a szövegdobozokat és kiválasztottam az ügető színét (kék-sárga). Üdv, Webi

b.roli 2010.03.09. 18:40:39

Azért nem rossz.Nem lesz úgy kimeritve mint 1 halápi, vagy 1 abrakmester.

Nagyváry Andrea 2010.03.12. 18:41:27

Ha jól emlékszem egyszer, pár évvel ezelőtt közösen több órán át dolgoztunk egy honlap elkészítésén, amit szintén Te vállaltál, de soha nem készült el. Ez ronda, és kész, olyan mint egy félig lemálló plakát. Kéket én nem látok, de ha Te azt mondod van, akkor elhiszem. Ha már ennyit dolgoztál vele, lehetne kicsit ízlésesebb is. Pl. tiszta sárga az oldala. Volt olyan honlap, amit elküldtél véleményezésre, már csak amiatt is, mivel nekem ez a szakmám, már a tipográfia.

Blogolgathatunk is, de ez nem honlap, csak hogy tisztázzunk egy lényeges dolgot!

Felesleges megsértődnöd, én csak a tényeket írtam le. De ha már megsértődtél a mondatom első felétől, megnyugodhattál volna a második felétől.
süti beállítások módosítása